Klantenservice legpuzzels.nl

Een andere vraag? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.


Account

Als u vaker bij ons bestelt, dan kan het handig zijn om een account te hebben, omdat u dan niet steeds opnieuw uw gegevens in hoeft te vullen. Ook kunt u via uw account sparen voor puzzelpunten. Informatie over puzzelpunten vindt u op de pagina: PUZZELPUNTEN. Voor het aanmaken van een account, klikt u HIER.

Accountgegevens wijzigen

Als u een account heeft, dan kunt u zelf uw gegevens, zoals naam, e-mailadres, wachtwoord en verzend- en factuuradres wijzigen. Wilt u gegevens in uw account wijzigen? Log dan eerst in.Terug

Wachtwoord vergeten

Klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent. U komt vervolgens op een pagina waar u uw e-mailadres dat u gebruikt voor uw account bij ons kunt achterlaten. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met instructies.Terug Als u binnen enkele minuten geen e-mail heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze terecht is gekomen in de (online) SPAM of ongewenste e-mail folder. Kunt u de mail niet vinden, stuur dan een mail naar klantenservice@legpuzzels.nl.


Bestellen

Een artikel zoeken

Op onze website staat rechts bovenin de zoekbalk. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Als u op meerdere criteria tegelijkertijd wilt zoeken, dan kunt u hier klikken.

Sommige artikelen hebben wij wel in ons assortiment, maar zijn (tijdelijk) niet leverbaar. Deze artikelen worden wel getoond bij de resultaten van uw zoekopdracht, maar zijn niet direct te bestellen. U kunt bij het artikel aangeven als u een melding wilt ontvangen wanneer dit weer op voorraad is.Terug

Een bestelling plaatsen

Nadat u al de gewenste artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst, gaat u naar uw winkelwagen. In de winkelwagen kunt u uw bestelling bewerken. Verwijderen van artikelen doet u door op het kruisje achter het artikel te klikken. Het artikel verdwijnt dan uit uw winkelwagen. Als u het aantal van een bepaald artikel wilt wijzigen, dan past u het getal onder het kopje 'aantal' aan het klikt u vervolgens op 'UPDATE WINKELWAGEN'. Nu worden de aantallen aangepast. Als uw bestelling naar wens is, dan klikt u op de knop 'Afrekenen'.

U komt dan in het scherm 'snel en veilig afrekenen'.  U vult uw gegevens in bij het factuuradres. Standaard staat het vinkje aan 'verzenden naar hetzelfde adres'. Als u de bestelling naar een ander adres wilt laten sturen, dan haalt u het het vinkje weg en kunt u de gegevens invoeren. Vervolgens maakt u een keuze bij verzending en kiest u hoe u wilt betalen bij 'betaling'. Zie voor de verschillende betaalmethoden: betalen. Controleer vervolgens de bestelling en de door u ingevoerde gegevens. De bestelbevestiging wordt namelijk naar het emailadres gestuurd dat u heeft ingevuld en voor het verzenden wordt de postcode en huisnummer combinatie gebruikt.

Na controle van uw gegevens en uw bestelling klikt u op 'plaats uw bestelling'. U ziet dan een wieltje draaien in uw scherm. Dit kan enige tijd duren: de bestelling wordt in ons systeeem geplaatst en de artikelen worden van de voorraad afgeboekt. U wordt vervolgens doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Mocht u zich alsnog bedenken: geen probleem, druk dan op 'annuleren' op de betreffende pagina, dan wordt uw bestelling direct geannuleerd en komen de producten weer beschikbaar. U wordt teruggeleid naar onze website.

U kunt ook telefonisch bestellen bij de klantenservice op nummer: 020 700 92 98.Terug

Een bestelling annuleren

Een bestelling annuleren is kosteloos en eenvoudig. U gaat naar de contact pagina en vult het contactformulier in. Vermeld hierbij het bestelnummer (terug te vinden in uw bevestigingsmail). Indien de bestelling reeds betaald is en nog niet verzonden, dan storten wij het betaalde bedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening.

Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan verzoeken wij u de bestelling aan de deur te weigeren. Zodra wij deze terug hebben ontvangen, storten wij het betaalde bedrag terug.

In elk ander geval dient u gebruik te maken van de retourprocedure.Terug

10 of meer stuks van hetzelfde artikel

Wilt u een bestelling plaatsen van 10 of meer stuks van hetzelfde artikel? Dan kunt u in veel gevallen een aantrekkelijke korting krijgen. Ga naar Legpuzzels.nl zakelijk om de mogelijkheden te bekijken. Bij een bestelling van minder dan 10 stuks is geen korting mogelijk en bij reeds geplaatste bestellingen kan achteraf geen korting worden verwerkt.Terug


Betalen

Betaalmethoden

U kunt bij ons (afhankelijk van het bestelbedrag en het land waar u woont) op één of meer van de onderstaande manieren betalen. Betalingen worden voor ons afgehandeld via het bedrijf eFulFillers. Het kan dus voorkomen dat u deze naam tegenkomt bij het afrekenen en op uw afschriften.

iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct na het plaatsen van de bestelling, de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor apert hoeft aan te melden. iDEAL is in de meeste gevallen de makkelijkste manier van betalen.

Creditcard (Visa en MasterCard). Uw creditcardbetaling wordt via Pay Pal afgehandeld.

Vooruit overmaken. U kunt het totaalbedrag aan ons overmaken via internet bankieren of via een papieren overschrijving. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een papieren overschrijving bij ons verwerkt is. Overschrijvingen via internet bankieren zijn meestal binnen een dag binnen. Vanuit Belgie duurt het vaak weer een paar dagen langer. De gegevens voor de overmaking ontvangt u, na het plaatsen van de bestelling, in een aparte email.

DIRECTebanking.

Mister Cash.

Terug

Veiligheid

Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wanneer u een bestelling plaatst of uw account raadpleegt, wordt gebruik gemaakt van één van de modernste technieken; de Secure Socket Layer. Uw gegevens worden versleuteld verzonden, zodat het voor criminelen niet mogelijk is uw gegevens uit te lezen.Terug


Garantie

Op alle producten die u bij ons koopt zit garantie.  Als u een artikel heeft waar iets mis mee is, dan gaat u naar de contact pagina en vult u het contactformulier in met een korte uitleg. Vermeld hierbij ook uw bestelnummer of de naam waaronder de bestelling geplaatst is. Vervolgens nemen wij (per e-mail) contact met u op om het probleem op te lossen. Wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen van puzzels die bij ons zijn gekocht.Terug


Retouren

Retourzending van uw artikelen

Alle artikelen, met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen (zoals puzzels met een eigen foto) kunt u binnen 14 dagen op eigen kosten aan ons retourneren.

Stuur het artikel inclusief alle toebehoren vergezeld van de pakbon en in een kartonnen verpakking terug. Vermeld op de pakbon aub dat u het artikel retour stuurt. Liefst met een reden, dan is de retour makkelijker te verwerken. Bewaar de barcode van uw retourzending totdat u van ons het geld van het retour gestuurde heeft ontvangen. Na ontvangst van uw retourzending, wordt uw retour verwerkt. Wij storten het door u terug te ontvangen bedrag binnen 14 dagen (via eFulFillers) op uw rekening. U stuurt uw artikel naar:

Legpuzzels.nl Retouren
Herenweg 15
3602AM Maarssen

Terug

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is als hetgeen u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel ontvangen hebben, dan kunt u het artikel kosteloos naar ons terugsturen, binnen 14 dagen na ontvangst . Neem daarvoor contact op met de klantenservice. Terug sturen doet u in een deugdelijke verpakking en vergezeld van de pakbon, zodat wij weten van wie de zending komt. Op de pakbon geeft u aan welk artikel u niet heeft ontvangen. Wij sturen het juiste artikel zo snel mogelijk aan u op.


Verzending en levertijden

Levertijden

Als onze site aangeeft dat een product op voorraad is op het moment dat u uw bestelling plaatst, dan wordt uw bestelling, afhankelijk van de gekozen betaalmethode (zie hierboven), binnen 1 werkdag verzonden. Deze termijn geldt ná ontvangst betaling. Bestellingen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 20.00 uur geplaatst en betaald, worden dezelfde dag verzonden.

Verzending

Onze bestellingen worden in Nederland bezorgd door PostNL. Als het pakket na 2x aanbieden niet kan worden afgeleverd, dan wordt het pakket afgegeven bij een afhaalpunt van PostNL. U ontvangt een briefje in de brievenbus van de afleverpoging en waar u het pakket op kunt halen.

Pakketten die naar België worden verzonden, worden door PostNL grotendeels overgedragen aan TNTBelgië en voor een klein deel aan DPD. Door TNT wordt het pakket maximaal 3x aangeboden. Na de eerste twee pogingen tot aflevering wordt er een bericht achtergelaten in uw brievenbus. Daarna gaat het retour. Bij DPD wordt het na de tweede poging afgeleverd bij een afhaalpunt. Ook hiervan ontvangt u bericht in uw brievenbus.

Vertraging tijdens verzending

In uitzonderlijke gevallen doet Post NL in plaats van 24 uur, enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen, nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.Terug

Verzendkosten

Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen binnen Nederland:

Bestelbedrag Verzendkosten
tot € 25,- € 5,95
vanaf € 25,- tot € 30,- € 3,95
vanaf € 30,- gratis

Voor afleveradressen in België berekenen wij de volgende verzendkosten:

Bestelbedrag Verzendkosten
tot € 75,- € 6,95
vanaf € 75,- gratis

 

Afhalen bestelling

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons magazijn in Maarssen (bij Utrecht) op vrijdag tussen 12.00 en 15.00 uur. Tijdens het afrekenen kunt u aangeven of u dit wilt. In dit geval worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. In de verzendmail staat informatie voor het ophalen van uw bestelling. LET OP: Het is niet mogelijk om contant of met pin te betalen, u dient eerst een order via de website te plaatsen voordat u uw bestelling kunt afhalen!

Terug


Overige

Klachten

Voor vragen en met problemen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Legpuzzels.nl. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en bestelnummer naar:

Legpuzzels.nl Klachten
Herenweg 15
3602AM Maarssen